| EN RU  
Paieška:
 






  • Klaipėdos medicininės slaugos ligoninė







  • Sveikina jus apsilankius







  • Mūsų internetinėje svetainėje!

 
 
 
Dažniausi užduodami klausimai
 
DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kokios paslaugos teikiamos ligoninėje?
Klaipėdos medicininės slaugos ligoninėje teikiamos palaikomojo gydymo ir slaugos ir paliatyviosios pagalbos paslaugos.

Kas gali gauti ligoninėje teikiamas paslaugas?
Paslaugos teikiamos visiems pacientams, kurie atitinka šias sąlygas:
1. Draustiems privalomuoju sveikatos draudimu;
2. Liga atitinka Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos minsitro įsakymais nustatytas diagnozes palaikomojo 
    gydymo arba paliatyviosios pagalbos paslaugoms gauti;
3. Pacientą gydantis gydytojas išrašė pacientui siuntimą slaugos arba paliatyviosios pagalbos paslaugoms gauti.

Kiek dažnai galima gauti ligoninėje teikiamas paslaugas?
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu nustatyta maksimali palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų trukmė yra iki 120 dienų per metus. Konkrečią paslaugos teikimo trukmę (neviršijant 120 d.), paslaugų gavimo metu, sprendžia ligoninėje sudarytas gydytojų konsiliumas.
Paliatyviosios pagalbos paslaugos pacientams teikiamos neterminuotą laiką.

Kaip užsiregistruoti ligoninėje teikiamoms paslaugoms gauti?
Išankstinė registracija paslaugoms gauti vykdoma darbo dienomis ligoninės Priėmimo skyriuje. Tuo tikslu būtina atvykti į ligoninę ir pateikti šiuos dokumentus:
1. Asmens dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę);
2. Išrašą iš medicininių dokumentų (F. Nr. 027/a), kurį užpildyti turi Jus gydantis gydytojas.
3. Jei turima - epikrizes iš stacionarinių asmens sveikatos priežiūros įstaigų.
Priėmimo skyriaus darbuotojas, atsižvelgęs į ligoninės vyriausiojo gydytojo įsakymu patvirtintus hospitalizavimo kriterijus ir Sveikatos apsaugos ministro patvirtintas diagnozes, informuos Jus apie hospitalizacijos galimybes.

Kiek kainuoja teikiamos paslaugos?
Palaikomojo gydymo ir slaugos ir paliatyviosios pagalbos paslaugos ligoninėje yra teikiamos nemokamai, kai asmuo yra apdraustas privalomuoju sveikatos draudimu, ligos atitinka Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos minsitro įsakymais nustatytas diagnozes palaikomojo gydymo ir slaugos arba paliatyviosios pagalbos paslaugoms gauti, pacientą gydantis gydytojas išrašė pacientui siuntimą slaugos arba paliatyviosios pagalbos paslaugoms gauti.

Kas gali atstovauti paciento interesus?
Paciento interesus atstovauti ligoninėje gali paciento pasirinktas ir į medicininius dokumentus įrašytas atstovas, teismo paskirtas atstovas, įstatyminis atstovas. Kreipiantis dėl paslaugų gavimo kitam asmeniniui būtina pateikti atstovavimą patvirtinantį dokumentą.

Koks ligonių lankymo laikas?
Ligonių lankymo laikas yra kasdien nuo 10.00 iki 20.00 val.



Visos teisės saugomos ©
Klaipėdos medicininės slaugos ligoninė
Telefonas pasiteiravimui: 846-410079
el. paštas : kmsligonine@gmail.com
Sprendimas: